14 lipca 2014

podsumowanie

Kochani,
w ciągu ostatniego tygodnia mój blog odwiedziło prawie 400 osób ! To niesamowite :)
Ogromnie Wam dziękuję za komentarze i odzew. Część z Was pytała po co rozdrapuję stare rany wyjaśniam więc - ja niczego nie rozdrapuję a jedynie rozliczam się z przeszłością. Niczego nikomu nie chcę udowadniać, a jedynie przedstawić swój punk widzenia.
Życie jest tak krótkie i trzeba robić to czego pragniemy, o czym marzymy i otaczać się ludźmi którzy są nam przychylni. Ja pogodziłam się tym co się stało, ale chcę też by w przyszłości jeśli ktoś zapyta o tą sprawę, po protu odeślę na mojego bloga, bo ja ten temat już zakończyłam i idę dalej swoją drogą i liczę że nadal będę spotykała na niej przychylnych ludzi :)

Bardzo lubię ten wpis i często do niego wracam - POLECAM ROZMYŚLANIA ... O PLAGIACIE.

Miłego słonecznego poniedziałku !